Khawaja Nizam-ud-din Awliya

Share:

                    خواجہ نظام الدین اولیاء


ﺧﻮﺍﺟﮧ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻟﻢ, ﺻﺎﻟﺢ, ﻣﺘﻘﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﯿﻌﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﺳﺎﺭﺍ ﺩﻥ ﻭﮦ ﺑﺰﺭﮒ, ﺣﻀﺮﺕ ﺧﻮﺍﺟﮧ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﮯ ﻣﻌﻤﻮﻻﺕ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﺧﺪﺍ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ, ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺣﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﺩﮐﮭﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻏﻤﻮﮞ ﮐﻮ ﺳﻨﻨﮯ ﮐﮯﺑﻌﺪ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﺣﺴﺐِ ﺣﺎﻝ ﮐﭽﮫ ﻧﮧ ﮐﭽﮫ ﺣﻞ ﺑﺘﺎﺗﮯ ﺭﮨﮯ،ﺩﻋﺎﺋﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﭼﺎﮨﯽ۔ ۔ ۔
ﺁﭖ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺗﻮ ﺑﺘﺎﺅ ﮐﮧ ﺁﺋﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﺗﮭﮯ؟۔ ۔ ۔
ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ : ﺑﯿﻌﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺁﯾﺎ ﺗﮭﺎ۔ ۔ ۔
ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﮐﮧ ﺑﯿﻌﺖ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ۔ ۔ ۔
ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﺻﺒﺢ ﺳﮯ ﺷﺎﻡ ﺳﮯ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻣﻌﻤﻮﻻﺕ ﺩﯾﮑﮭﮯ ﮨﯿﮟ, ﺳﺎﺭﺍ ﺩﻥ ﺁﭖ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﻣﯿﮟ ﮔﮭﺮﮮ ﺭﮨﮯ, ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﻮﻥ ﺳﺎ ﻭﻗﺖ ﻧﮑﺎﻻ ﮨﮯ۔ ﺻﺮﻑ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﻘﯿﮧ ﻭﻗﺖ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞﻭ ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ ﮐﻮ ﻧﻤﭩﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯽ ﮔﺰﺭ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺑﺪﻝ ﻟﯿﺎ ﮐﮧ ﺑﯿﻌﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﮕﮧ ﮈﮬﻮﻧﮉﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺧﻮﺍﺟﮧ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮨﻨﺲ ﭘﮍﮮ, ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﺍﺩﻥ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮨﮯ, ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺭﺍﺕ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﻮ۔ ۔ ۔ ﻭﮦ ﺑﺰﺭﮒ ﺭﮎ ﮔﺌﮯ ﮐﮧ ﭼﻠﻮ ﺭﺍﺕ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ۔ ۔ ﺭﺍﺕ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻋﺸﺎﺀ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﯽ, ﻣﻌﻤﻮﻝ ﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﻭﻇﺎﺋﻒ ﮐﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﮔﺌﮯ۔ ﻭﮦ ﺑﺰﺭﮒ ﺧﻮﺩ ﺳﺎﺭﯼ ﺭﺍﺕ ﻣﺼﻠﮯ ﭘﺮ ﺑﯿﭩﮫ ﮐﺮ ﺗﻼﻭﺕ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﮯ, ﻧﻔﻞ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﺭﮨﮯ, ﺫﮐﺮ ﺍﺫﮐﺎﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﭼﺘﮯ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﮍﯼ ﺷﮩﺮﺕ ﺳﻨﯽ ﺗﮭﯽ, ﻧﮧ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﻟﻮﮒ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﻌﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺗﮩﺠﺪ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺣﻀﺮﺕ ﺧﻮﺍﺟﮧ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﺍﭨﮭﮯ, ﭼﻨﺪ ﺭﮐﻌﺎﺕ ﺗﮩﺠﺪ ﮐﯽ ﭘﮍﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﻓﺠﺮ ﺍﺩﺍ ﮐﯽ۔
ﻭﮦ ﺑﺰﺭﮒ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻣﻌﻤﻮﻻﺕ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﺭﮨﮯ, ﻓﺠﺮ ﮐﯽ ﺍﺩﺍﺋﯿﮕﯽ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﺳُﻼﺩﯾﺎ, ﺍﺱ ﻧﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺩﻭ ﻧﻮﺭ ﺭﻭﺷﻦ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﯾﮏ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺮ ﭘﺮ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺣﻀﺮﺕ ﺧﻮﺍﺟﮧ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﮯ ﺳﺮ ﭘﺮ ﮨﮯ۔ ۔ ۔
ﺟﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺮ ﭘﺮ ﻧﻮﺭ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﭨﻤﭩﻤﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﭼﺮﺍﻍ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﮯ, ﻣﺪﮨﻢ ﺳﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﮨﮯ۔ ﻧﻮﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺑﺠﮭﺘﺎ ﮨﻮﺍ ﺟﺒﮑﮧ
ﺣﻀﺮﺕ ﺧﻮﺍﺟﮧ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﮯ ﺳﺮ ﭘﺮ ﺑﮩﺖ ﺑﮍﮮ ﺳﺘﻮﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﯾﮏﻃﺎﻗﺘﻮﺭ ﻧﻮﺭ ﮨﮯ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍﺗﻨﯽ ﺷﻌﺎﻋﯿﮟ ﻧﮑﻞ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﺨﺺ ﺁﻧﮑﮫ ﺍﭨﮭﺎ ﮐﺮ ﺩﯾﮑﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﮑﺘﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﻧﻮﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺮ ﺳﮯ ﻟﮯﮐﺮ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﻭﭘﺮ ﺗﮏ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﺱ ﮐﯽ ﺁﻧﮑﮫ ﮐﮭﻞ ﮔﺌﯽ, ﮐﺎﻧﭗ ﺍﭨﮭﺎ۔ ﺁﭖ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﮯ ﻗﺪﻣﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮔﺮ ﭘﮍﺍ ﺍﻭﺭ ﺗﻮﺑﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺎ۔ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﮐﯿﺴﮯ ﭘﺎیا
ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻭﻻﯾﺖ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻧﻔﻞ ﭘﮍﮬﻨﮯ, ﺗﺴﺒﯿﺢ ﮐﺮﻧﮯ, ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻭﻇﺎﺋﻒ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ, ﺗﻢ ﻧﮯ ﺻﺮﻑ ﻇﺎﮨﺮ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﻮ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺳﻤﺠﮫ ﻟﯿﺎ ﮨﮯ۔ﻭﻻﯾﺖ, ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﻗﻠﺐ ﻭ ﺭﻭﺡ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ۔ ﻋﻤﻞ ﺻﺎﻟﺢ ﭘﺮ ﻗﺎﺋﻢ ﺭﮨﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻗﻠﺐ ﻭ ﺭﻭﺡ ﮐﻮ ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﻭﻻﯾﺖ ﮨﮯ۔ ﺗﻢ ﻧﮯ ﺳﺎﺭﯼ ﺭﺍﺕ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﯽ ﺩﮬﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮔﺰﺍﺭﯼ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﺍ ﻭﻻﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﺘﻨﺎ ﺩﺭﺟﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﺘﻨﺎ ﮨﮯ?
ﺗﻢ ﻭﻻﯾﺖ ﮐﮯ ﻃﺎﻟﺐ ﺭﮨﮯ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﻃﺎﻟﺐ ﻣﻮﻟﯽٰ ﺭﮨﻨﺎ, ﻭﻻﯾﺖ ﮨﮯ۔
ﺩﻧﯿﺎ ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎ ﮨﮯ, ﻃﺎﻟﺐ ﺁﺧﺮﺕ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﺭﮨﻨﺎ ﺍﻭﺭﺟﻨﺖ ﮐﯽ ﻃﻠﺐ ﻭ ﺣﺮﺹ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﺎﺭﮮ ﻣﺎﺭﮮ ﻧﮧ ﭘﮭﺮﻧﺎ ﻭﻻﯾﺖ ﮨﮯ۔ ﺟﻨﺖ, ﺩﻧﯿﺎ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺣﺮﺹ ﻭ ﮨﻮﺱ ﮨﮯ, ﯾﮧ ﺁﺧﺮﺕ ﮐﮯ ﺣﺴﯿﻦ ﭘﺮﺩﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﭙﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺣﺮﺹ ﮨﮯ, ﯾﮧ ﻭﻻﯾﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ, ﻭﻻﯾﺖ ﻓﻘﻂ ﻃﺎﻟﺐ ﻣﻮﻟﯽٰ ﺭﮨﻨﺎ ﮨﮯ۔ ﺑﻨﺪﮦ ﮐﺎ ﺩﻝ ﻭ ﺭﻭﺡ ﺟﺐ ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﻓﺎﺋﺰ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮﻭﮦ ﺩﻝ ﺳﮯ ﮨﺮ ﺷﮯ ﮐﯽ ﻃﻠﺐ, ﺣﺮﺹ, ﻣﺤﺒﺖ, ﺭﻏﺒﺖ, ﭼﺎﮨﺖ, ﺍﻟﻐﺮﺽ ﮨﺮ ﺷﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﺩﻧﯿﺎ ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎ ﺣﺘﯽ ﮐﮧ ﺁﺧﺮﺕ ﮐﺎ ﺣﺮﺹ ﺑﮭﯽ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﮐﺎﺩﻝ ﻭ ﺭﻭﺡ ﻣﻮﻟﯽٰ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺟﮍ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺩﻝ ﮐﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﻗﺎﺋﻢ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻭﻻﯾﺖ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﻭﻟﯽ ﮐﺎ ﻣﻌﻨﯽ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺖ, ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﺟﺲ ﮐﻮ ﭼﺎﮨﮯ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﻨﺎﻟﮯ, ﯾﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﮨﮯ۔
ﺩﻭﺳﺘﯽ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭘﮭﺮ ﺩﻝ ﻭ ﺭﻭﺡ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﮯ ﻧﮧ ﺁﺋﮯ۔
ﺣﻀﺮﺕ ﺭﺍﺑﻌﮧ ﺑﺼﺮﯼ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﻋﻠﯿﻞ ﮨﻮﮔﺌﯿﮟ, ﻟﻮﮒ ﻋﯿﺎﺩﺕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺁﻧﮯ ﻟﮕﮯ, ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﮐﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻭﺟﻮﮨﺎﺕ ﺑﺘﺎﺋﯽ ﮔﺌﯿﮟ, ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺴﻦ ﺑﺼﺮﯼ ﺑﮭﯽ ﻋﯿﺎﺩﺕﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺁﺋﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺳﺒﺐ ﻣﺮﺽ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﻭﮨﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ, ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺴﻦ ﺑﺼﺮﯼ ﮐﮯ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﭘﺮ ﺍﺻﻞ ﺳﺒﺐ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎک ﮐﯽ ﺗﻼﻭﺕ ﮐﺮ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺍﺱﻣﯿﮟ ﺟﻨﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯﺍﻧﻌﺎﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﮨﻮﺍ, ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺩﯾﺮ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺟﻨﺖﮐﯽ ﻃﻠﺐ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﯽ ﭘﺲ ﺟﺐ ﻣﯿﺮﺍ ﻗﻠﺐ ﺟﻨﺖ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﻣﺘﻮﺟﮧ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﻧﺎﺭﺍﺿﮕﯽ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺭﺍﺑﻌﮧ, ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﺮﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﮕﺮ ﻃﻠﺐ ﺟﻨﺖ ﮐﯽ, ﭘﺲ ﺭﺏ ﮐﯽ ﯾﮩﯽ ﻧﺎﺭﺍﺿﮕﯽ ﻣﯿﺮﮮ ﻣﺮﺽ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﮨﮯ۔
ﻣﺮﺍﺩ ﯾﮧ ﺗﮭﯽﮐﮧ ﺩﻋﻮﯼ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻋﺸﻖ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﮐﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﮬﯿﺎﻥ ﺟﻨﺖ ﮐﯽﻃﺮﻑ۔
ﺳﻮﭼﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺟﻨﺖ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﮬﯿﺎﻥ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺣﺎﻝ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﮬﯿﺎﻥ ﮐﺎ ﺣﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﮔﺎ؟

No comments